عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

ديشب سانتیاگو برنابئو شاهد سومین نبرد از نبردهای کلاسیک بود که جمعیت حاضر ،شاهد یک فوتبال خوب که با برتری 3-2 رئال به پایان رسید.

در همان ابتدای بازی در دقیقه ی 7 مورینتس روی اشتباه مدافعان منچستر موفق به گلزنی شد. سپس هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گل زنی داشتند که شارپ موفق به جبران نتیجه شد اما در ادامه ی بازی و تنها 2 دقیقه بعد روی پاس زیدان و شوت تماشایی فیگو ،رئال در دقیقه ی 11 گل دوم را زد تا 2-1 جلو بیوفتد .نیمه ی اول با همین نتیجه و آرام پیگیری شد.

در نیمه ی دوم منپستر سعی در افزایش فشار داشت و چند موقعیت  نه چندان جدی خلق کردند اما در ادامه و در دقیقه ی 55 فن در سار با واکنش های عالی خود مانع گلزنی کارلوس و فیگو شد در ادامه منچستریها موفق به دریافت یک ضربه ی پنالتی روی حرکت خب کول شدند اما کنتراس این ضربه را از شرینگهام گرفت و تنها 2 دقیقه بعد رودندو پس از جای گذارشتن 2 مدافع گل سوم را در دقیقه ی 69  زد. در آخر هم شارینگهام اشتباه خود روی ار دست دادن پنالتی را جبران کرد و یک گل زیبا زد تا بازی با همین نتیجه ی 3-2 یه سود رئال تمام شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:15 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 120
بازدید هفته : 184
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 106979
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -